دسته‌بندی نشده

واردات از چین به دبی

واردات از دبی به چین

واردات از چین

حمل بار از چین به دبی دارای مراحل مخصوص به خود بوده که در ادامه سعی می ‌کنیم نکات مهم در این باره را برای شما بیان کنیم. دبی با توجه به موقعیت مناسبی که به دنبال دارد به یک مقصد میانی برای حمل و نقل هوایی و دریایی تبدیل شده است. میزان حجم بار هوایی دریایی که از طرف کشور چین به امارات انتقال پیدا می کند خیلی بیشتر از سایر کشورهاست.

البته در این میان موقعیت جغرافیایی دبی نیز نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی به توسعه این کشور به دنبال دارد و به یک مرکز تجاری جهانی نیز تبدیل شده است، به طوری که بسیاری از تجارت ها و فعالیت های مربوط به بازرگانی و اقتصادی در دبی انجام می شود. بنابراین اگر شما نیز قصد انجام واردات از چین یا صادرات دارید پیشنهاد می دهیم که حتما در این میان به دبی توجه داشته باشید. شرکت آتراگستر طلوع با توجه به سابقه طولانی و درخشانی که در حمل بار از چین به دبی دارد این کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

حمل بار از چین

حمل بار از چین

روش حمل بار از چین به دبی

برای حمل و انتقال بار از چین به دبی دو راه وجود دارد که شامل حمل دریایی و حمل هوایی می شود. هریک از روش های نام برده شده با توجه به مواردی همچون کالاهای مورد نظر و حجم آنها انتخاب خواهد شد.

دلیل انتخاب حمل دریایی از چین به دبی چیست؟

در بسیاری از مواقع این امکان وجود دارد که برای ارسال یک سری خورده با ممنوعیت خاصی قرار داده باشد در چنین شرایطی این امکان وجود دارد که با نامه تبریکی ساده نشود از با در نظر گرفتن این موضوع نیز وارد کنندگان سعی می کنند از روش دریایی برای حمل بار از چین به دبی استفاده نماید کاملاً واضح است که در این روش کالا با سرعت زمان بالاتری به دبی برسد و از آنجا نیز اگر قصد ارسال آن به بیرون را داشته باشند نیز کار سختی نخواهد بود این روش نسبت به سایرین ساده تر و هزینه پایین تری نیز به دنبال دارد‌.

به طور مثال فرض کنید قصد واردات کالای خریداری شده را دارید. اگر کالای خریداری شده و مورد نظر از یک حجم مشخص کمتر باشد قطعاً برای این موضوع باید به سراغ سه راه حل شامل ارسال هوایی که هزینه بالایی دارد یا قرار دادن کالا در کانتینر بزرگ که باید هزینه فضای خالی را نیز حساب کنید و در نهایت نیز بهترین روش یعنی حمل دریایی وجود دارد.

حمل بار از چین

حمل بار از چین

حجم مشخص برای حمل بار از روش دریایی چقدر است؟

قطعاً برای هر یک از روشهای موجود جهت حمل و جابجایی بار و کالا محدودیت خاصی وجود دارد. این موضوع به یکی از مهمترین و اصلی ترین معضلات برای واردات کالاها تبدیل شده است. در آترا گستر طلوع این امکان فراهم است از یک کارتون تا چند تن بار را از طریق روش دریایی در کشور دبی ارسال کنید.

حمل و نقل هوایی بار از چین به دبی چگونه است؟

این نکته را در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع یکسری اولویت ها برای حمل بار نقش بسیار مهمی پیدا می‌ کند. در این رابطه باید بیان کنیم اگر زمان برای شما به شدت مهم و حائز اهمیت است و قصد دارید بار های خود را در کوتاهترین زمان ممکن به مقصد بفرستید، حمل و نقل هوایی بهترین روش حمل بار از چین به دبی است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به سرعت بالایی که به همراه دارد باید هزینه بیشتری نیز پرداخت نمایید.

حمل بار از چین به دبی
حمل بار از چین به دبی

هزینه حمل بار از چین به دبی به چه صورت محاسبه میشود؟

زمانی که افراد برای انتقال و ارسال بار به شرکت های مختلف بازرگانی مراجعه می کنند، در وهله اول میخواهند مطلع شوند هزینه لازم به چه میزان است.

در اینجا باید بیان کنیم که این هزینه با توجه به عوامل متفاوت و گوناگون تعیین می شود. توجه داشته باشید که نرخ حمل کالا در هر یک از روش های هوایی و دریایی و زمینی کاملا متفاوت از دیگری است.

موارد مختلف دیگری همچون ماهیت کالا، اینکه فاسد شدنی است یا نه و به سردخانه احتیاج دارد یا خیر نقش بسیار مهمی در هزینه آن ایفا می کند. اما در هر صورت حمل و نقل هوایی از نوع دریایی هزینه بیشتری در پی دارد.

برای حمل بار از چین به دبی حمل و نقل دریایی مناسب تر است یا هوایی؟

هر یک از این روش ها مزیت های خاص خود را به دنبال دارد. در روش حمل دریایی مهمترین مزیت آن این است که امکان جابجایی بارهای حجیم و سنگین فراهم خواهد شد.

طبیعی است که برای جابه جایی بارها در حمل دریایی هزینه کمتری پرداخت کنید. تمامی بارهای موجود را با استفاده از کشتی های باری به سمت دبی حمل می کنند. نوع کانتینر در نظر گرفته شده برای بار نیز با توجه به ماهیت کالا مشخص می شود.

در رابطه با مزیت حمل هوایی نیز باید بیان کنیم که از سرعت بسیار بالایی برخوردار بوده، اما علاوه بر زمان یک سری موارد مهم دیگر نیز وجود دارد که می تواند باعث شود شما این روش را انتخاب کنید. این مزیت ها شامل جابجایی کمتر، برخورداری از امنیت بالاتر و بیمه ارزان تر می شود. با توجه به این موضوع که در زمان کمتری حمل و نقل صورت می گیرد حق بیمه کمتری نیز از شما دریافت می کنند.

 

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با روش های حمل بار از چین به دبی مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم. در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که اولین و مهمترین نکته برای حمل بار انتخاب یک شرکت مناسب و معتبر و شناخته شده است. شرکتی که بتواند تمامی مراحل لازم را بدون هیچگونه کم و کاستی پشت سر بگذارد. در این رابطه ما به شما شرکت آتراگستر طلوع را پیشنهاد می دهیم. در حین انجام کار نیز به خوبی متوجه سابقه درخشان آنها خواهید شد. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *